Garderobsshopping som hittat!

 
Den som spar och lägger undan har ibland helt rätt saker. Och det är klart en skinnjacka slänger man ju inte i första taget. Men jag kan däremot ge det som passar till mina svärdöttrar. Den här skinnjackan köpte jag för kanske 10 år sedan och tål att användas igen. Den har små insticksfickor i sidorna, vilket är en bra detalj. Jag har en del skinnjackor som jag köpt genom åren, just nu upplevs flera av dem som alldeles för stora. Men man vet aldrig rätt vad det är så är de på modet igen.
 
Skorna är rätt nya, de köpte jag i somras och de är i passande klackhöjd för att vara bekväma att använda när som. Ändå bra med lite klack för det innebär för mig att jag måste slå av på takten när jag går, antistressskor.
 
Skinnjackan på och den kommer från Hollies, vet inte om det märket finns fortfarande.
 
Blusen är från Tiger och butik Så Fin här i Östersund, skorna från Clarks och Burmans samma stad.
#1 - - IngaLill Karlström :

Håller med om att skorna är sköna även för mig som inte är van att gå i högklackat. Tuffa till jeans och pricken över i till en festklänning.

Svar: Ja visst, lagom hög klack och skön läst. Clarks har överhuvudtaget bra skor som är välarbetade och hållbara. Många skor idag är ju bara limmade och spricker upp i sulan om de kommer ut i fel väder. Inte kul! håller med dig i alla delar.
Olliann

#2 - - Lotta Olliann Ställberg:

Snygga. Dom matchar väldigt bra. Jag älskar dom, dom är verkligen min stil.

Svar: Tack, ja både du och jag mitt kära Lotta älskar ju att shoppa och att hitta vår stil!
Olliann